الرئيسية / كلمات الأغاني / أغاني مصرية / مهرجانات / كلمات مهرجان سبع تكات المزيكاتية

كلمات مهرجان سبع تكات المزيكاتية

كلمات مهرجان ست سبع 7 تكات وشقلبظات شواحة مكتوبة مهرجان شواحة وفارس وحوده الجوكر، فرود وجرئ مش بطئ انا اللي يعرضها افتحلي طريق ياشقيق بارد اكدرها انا بحري غريق شط حريق لكن خوجتي محضرها ولو انت غريق طب انا مسيئ والخلفية حعورها.

  • ست سبع تكات وشقلبظات من المطوة اللي في جمبي قالوا عليكو ببات بخاف احضارات اصلك لسة ضعيف قلبي.
  • يابني انتو بهلونات عيال خواجات انا عالي عليكو كعبي بتقلبكو البنات ياكوركات مكسوف ليكو وربي.
  • ايوة انتو تطلعوا مين مستجدين ياعيال وراور فطشة يدوب لسة ناشئين بقالكو يومين مكن عورم في الورشة.
  • جايين تعيشوا على مين ده انا السنين خلتني فيها انا اشقى حريكمو لينا عاشقين ومسيطرين ومخلصين على الفرشة.
  • بلاش معانا لماضة بص احمادة عشان مقطعش وشك على الغلط تتمادى اي عيادة اجري وخيط كرشك.
  • بعديها يالا تتراضى بكيس لمبادا ده محدش غيري هارشك، تمام كده الشغلانة وكدا خلصانة لو جيت على السكة هكلك.
  • ايزي مرحب ياعزيزي عادي انتم تلاميذي لحم كتافكم من تاسيسي فمحدش يكتر معايا.

بوم طخ اصحاب خبيئة في خانة اليك سلاحي فيهم شك عمل عليهم احلى حكاية.
ياعيال بقولكم ليه هنزعل ليه ماتيلا بينا جمعية وسعت كدا احيه بقت ابونيه.
هنجيبوا نص وقية خلاص تمام اوكيه بالف جنيه كده جبنا بني وماية.
شوفلنا يلا مكان نسهروا فيه اصل الشغلة عافية.

كلمات مهرجان سبع تكات شواحة
كلمات مهرجان سبع تكات شواحة
  • ازازة تمانية لتر في عشرة لتر هنعملوها غرقانة اول حجر يتحط الكل شد حلوة الدماغ في متاهة.
  • انا لسة فايق ازاي هاتولي شاي عايز اعلي يا رجالة، حكومة عالريحة جات ياناس سرحت طلعت انا بكفالة.
  • انا الي مفيش انا لاجل فلوسي مزاملني انا عارف انكو مش حابني لكن بتعشقوني عشانها.
  • بس اعتقد في الغالب انكو ياتعابين ياتعالب طول عمري مش لاقي فيكو صاحب وعشت خنقتوني دي منها.
  • احنا الرجولة دي فينا من صغرنا ناشئين عليها وراثة بنعلي من بعضينا كفاية اسامينا خمسة في عين البصاصة.

احنا اللي يجي علينا خد مننا طلقة من القناصة
مفيش جبان وسطينا واللي يجينا خدنا فيه الخلاصة
يلي انتو عملتوا عدة لبستوا فضة ماتصيعوش ع الناس
الدنيا معدن شادة اخركم خضة تتعوروا بمواس افعالكو كلها شاذة
ماليكو مع معزّة شيطانكو شارب كاس اطخنكم هعملو فردة ابن الباردة وهعبيه في اكياس.

لو انت ليك في النكش انا معرفكش وريني هتعمل ايه نفذ ومايخصكش.
اهبشها هبش افتحهالك ابونيه هخش زي الدبش ماتتفجاش هلعب عليه صب واي.
خلاص متتعصبش متتحركش اديك تقول احيه وادي نسوان مزنوقة في تكاتك.

باعوا نفسيهم لاجل اساتك يبني عمارة ومين الصادق واللي قال المثل ماكدبش، كلها على الموضوع بتريل من كبير ده لاصغر عيل بس صراحة انا مش متخيل هي راحت فين المبادئ.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *